✨Відкрите підсумкове заняття з дисципліни “Будівельні конструкції”🧱 відбулося у форматі динамічної педагогічної гри з використанням методу трикутника Уолта Діснея🔺, який дозволяє поєднати креативність, аналітичність та практичність у пошуку найкращих рішень.
✨У змаганні взяли участь студенти груп М-21 та М-24 спеціальності «Професійна освіта” (Будівництво та зварювання). Під керівництвом викладача будівельних дисциплін Олесі Захарук вони працювали над генерацією та аналізом інноваційних ідей, демонструючи командний дух, професійні вміння та вмотивованість до навчання.
✨Оцінювання запропонованих рішень здійснювало журі професійних експертів на чолі зі стейкхолдером освітньо-професійної програми “Будівництво та експлуатація будівель і споруд” Олексієм Янком. Експерти відзначили високий рівень підготовки студентів, їхню здатність мислити комплексно та презентувати свої проєкти на професійному рівні.👏👏
💥Захід став яскравим прикладом того, як сучасні педагогічні технології роблять навчання цікавим, змістовним і максимально наближеним до реалій майбутньої професійної діяльності.✨